ترانه های هامن

شعر و موسیقی

ترانه های هامن

شعر و موسیقی

ترانه چراغ صبح در ماهور "هامن"

    چراغ صبح

    دستگاه : ماهور 

  آهنگساز‌‌ : جلال حیدری

  ترانه سرا : محمد اکبری کوچکسرائی

  خواننده : شروین حیدری

  سال اجرا : 1383

        عالم به طرب آمد ز گلبانگ بهاری

       آمد به نوا یاران دگر باره قناری

       گل جلوه کنان آمد به گلزار و زهر سو

      فریاد شعف سرزد زمرغان صحاری

        زین شور و نوا یارا دلم را ثمری نیست

       وز مرغ خوش آهنگم خدارا خبری نیست

       دارم همه شب شوقی به دیدار تو اما

      تا کوی وصال تو مرا بال و پری نیست

       زهجران نگاری

      بتی لاله عذاری

      نباشد دل مارا

      شکیبی و قراری

     ای

      نو بهار من بازا به دیدارمن

      گلعذار من یار وفادار من

       بی تو شمع خاموشم به دامان شب

      تو چراغ صبحی در شب تار من

محمد اکبری کوچکسرایی "هامن"

http://s9.picofile.com/file/8324199826/1383_Cheraghe_Sobh_Mahoor_.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.